"
"

Har varit borta ett tag...

Hejhej bloggläsare! 

Jag har inte bloggat eftersom jag varit borta i en vecka på landet och i Dalarna. Kom egentligen hem i söndags men jag har inte känt riktigt lust förens nu för att blogga. Dessutom så har jag inte riktigt haft tid. Ja, men det var en bra vecka på landet och i Dalarna. Det var jag, min mamma, min syssling och hennes mamma som åkte dit så det var en s.k tjejvecka. Det enda var vädret som var skit hela tiden i Dalarna i början på förra veckan. Vi hade typ 11 grader och regn eller moln. Usch men vi fick göra det bästa utav situationen och åka till Mora och shoppa eller spela kort innomhus.

Sen den här veckan så har jag faktiskt inte gjort sådär väldans mycket. Jo en dag åkte jag till banken för att identifiera mig att jag är jag och avaktivera mitt förra bankkort jag hade innan jag fyllt 18. Sen samma dag så växlade jag pengar till Paris så den dagen var full med bankärenden. Skönt att få det gjort  iaf.

Idag så ska vi till min mammas kusin som fyller år. Vi ska typ ta ett litet fika där. Ja så ser den här dagen ut iaf. 

Nu känner jag att det här inlägget blev långt så därför lägger jag in lite bilder från Dalarna. 
DATUM: 2015-07-16 / TID: 11:51:17
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D