"
"

Fredag

Hej på er läsare! :)
Jag hoppas att ni mår bra denna fredag! Själv så mår jag inge vidare alls faktiskt. Är jätte förkyld. Nu har jag typ varit hemma i en vecka så nu borde det ju ha bli bättre tänker man, men icke sa nicke. Det kan ju iallafall inte bli så mycket sämre än vad det redan är. Just nu mår jag iallafall pyton... Känns som att hela huvudet är fullt med snor och slem och sen måste jag snyta mig varenda minut. Kul kul (not).
 
Dessutom så känns det som att jag inte har gjort någon nytta här hemma. Har ju nästan bara tittat på serier och filmer de 4 dagar jag varit hemma... Har ju alla skolböcker hemma men jag har ändå inte haft någon lust alls att ta fram dem och plugga. Det måste jag försöka att göra i helgen. Annars så kommer jag ligga sjukt mycket efter i skolan och det vill man ju inte direkt.
 
Aja men idag tänkte jag att jag skulle försöka sätta mig vid datorn och rensa en massa bilder. Har ju några styckna. Sen ska jag nog försöka att spela lite gitarr och sånt. Kan nog inte sjunga men spela kan man ju alltid göra.
Vi hörs senare! :)
DATUM: 2014-09-19 / TID: 11:18:30
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D