"
"

En lista

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Mina rädslor
Dag 3 - En person jag vill träffa just nu
Dag 4 - Några personer jag ser upp till
Dag 5 - Ett land/plats jag vill resa till och varför
Dag 6 - Bilder på mig från min barndom
Dag 7 - En person som kommit mig nära på kort tid och varför
Dag 8 - Favoritlåt/ar
Dag 9 - Mina favoritbutiker
Dag 11 - Någonstans jag vill åka just nu
Dag 12 - Bloggar jag läser
Dag 13 - Jag i framtiden
Dag 14 - Min familj
Dag 14 - Bästa vän/ner
Dag 15 - Bilder på mig från ett år tillbaka
Dag 16 - Min favoritårstid
Dag 17 - Jag i skolan
Dag 18 - Vad jag tycker om storbloggarna
Dag 19 - Min favoritfilm/serie
Dag 20 - En person jag inte skulle klara mig utan
Dag 21 - I min handväska
Dag 22 - Mina favoritplagg
Dag 23 - Dagens outfit 
Dag 24 - En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför

Så gjorde en sån här lista på min förra blogg: majaafzelius.blogg.se och nu känner jag för att göra om den igen. Mitt liv kan ju ha förändras och sånt så ska bli kul att se hur mitt liv är idag. Sen får ju ni veta mer om mig och mitt liv så det ska bli kul. Kom dessutom ihåg att jag inte gjorde alla dagar eftersom att jag bytte blogg mitt i allt ihopa så därför gjorde jag inte klart listan så de två sista dagarna glömde jag bort att göra... 
DATUM: 2014-09-17 / TID: 10:28:45
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D