"
"

Onsdag

Goddagens på er!
Hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra onsdag så här långt. 
Med mig är det helt okej. Är bara lite stressigt nu i skolan, men jag fortsätter att räkna ner dagarna. Nu fick jag det till 18 skoldagar kvar. Det kommer nog gå rätt snabbt till skolavslutningen hoppas jag ;)
 
Idag hade jag bara nationella prov. Hade först läs-och-hör förståelse i engelskan och sen hade jag mitt muntliga föredrag på svenskan. Läsförståelsen i engelskan och muntliga i svenskan gick väl bra men hörförståelsen var ju värsta katastrofen. Jaja, inget att göra åt saken. Efter det skulle jag ha matte men gick hem för fick jätte ont i magen.
 
Nu sitter jag vid datorn och fixar lite blogginlägg.
Vi hörs senare!
DATUM: 2014-05-14 / TID: 15:25:36
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D