"
"

Påväg till Dalarna

Sitter nu i bilen och är påväg till mormor uppe i Dalarna. Har nu varit två dagar på landet med 33 graders värme. Sjukt härligt fast kanske lite för varmt för min smak. Badade och solade iaf fast känner mig fortfarande inte riktigt brun.

Känner mig så trött på att åka bil. Har suttit här i baksätet en hel del i sommar. Nu har vi tydligen också åkt fel så nu sitter jag väl 1 timme till här. Härligt härligt (not) aja bara man kommer fram någon gång så klarar jag mig. 

Tänkte att jag skulle posta någon ny bild från systemkameran men vet inte hur man gör sånt från mobilen så får bli en gammal bild istället. 
Vi hörs!
DATUM: 2014-07-25 / TID: 16:06:55
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D