"
"

trött...

Bild från Dalarna
Idag var en ganska bra dag, har bara varit väldigt trött. Inte trött som i att jag snart måste sova och sånt utan bara trött på livet... Skolan tar ut musten ur mig att göra saker och ha kul. Istället så måste jag vara hemma och plugga... Usch, dessutom är jag trött på vintern...
 
Nä, det här ska inte bli ett sånt där vanligt deppinlägg. Har just kollat lite inspirationsbilder. Är verkligen sjukt bra att det finns sidor med sånt som gör en lite mer glad och taggad.
Imorrn har jag filufsdag på skolan. Jag ska vandra. Är inte så taggad inför det men det får bli som det blir.
Hoppas allt är bra med er!
Vi hörs senare :)
DATUM: 2014-01-28 / TID: 22:36:33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D