"
"

Måndag

Hejsan på er alla!
Hoppas allt är bra med er.
Med mig är allt bra, även om det är måndag... Hehe, brukar hata måndagar annars fast nu känns det ganska bra med en ny vecka och nya tag. Så dagen var helt enkelt bra, eller ja alltså skoldagen. Efter skolan åkte jag hem i stormen! Blev jätte förvånad över att det blåste så mycket som det gjorde, öronen värkte och håret blev kaos, haha. Huvudsaken var iaf att jag kom hem.
Sen dess har jag bara hållit på med datorn och lyssnat på musik.
 
I helgen sov jag ju hos Hanna, det var jätte mysigt. Vi spelade bl.a, sen pratade vi, åt en massa chips och godis och såg film. 
 
Aja, nu ska jag väl ta lite coca cola. Har varit sugen på det hela dagen, haha.
Vi hörs!
 
 
DATUM: 2014-01-27 / TID: 16:12:00
Kommentarer
Postat av: MATILDA

fin bild!

2014-01-28 @ 10:22:22
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D