"
"

pluggdag

Hej hej läsare!
Det var längesen. Skolan har ju börjat och tyvärr så har jag inte riktigt haft tid till att blogga tyvärr. Har haft fullt upp i skolan. Idag har jag pluggat lusen av mig har pluggat så mycket att jag t.o.m fick ont i huvudet... Klart att man hade kunnat plugga lite mer men jag orkar inte. Iaf inte just nu när jag suttit med matten i 3-4 timmar. Har svenskan och engelskan kvar nu till imorrn så jag måste nog sätta igång och göra båda snart.
 
Hoppas att allt är bra med er också. Med mig är allt bra förutom då att det är lite stressigt med skolan, det brukar det ju oftast vara så jag är inte direkt överraskad. Sen har jag börjat lära mig lite nya saker på gitarren också så det gillar jag. 
Nu måste jag göra lite andra saker så vi hörs! :)
DATUM: 2014-08-31 / TID: 15:16:22
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D