"
"

HÖSTLOV!!

Nejmen hejhej läsare!
Var länge sen sist och jag är ledsen för det. Har bara haft riktigt mycket att göra den här veckan... Två prov, ett hade jag idag och ett igår. Oj, såg just på klockan, hehe den är 1.00 på natten. Men jag tror ni förstår var jag menar. Hade iaf matteprov idag, kändes faktiskt riktigt bra. Var jätte nervös innan men när jag väl kom igång så blev allt mycket lättare. Sen hade jag svenska också, efter skolan så fick vi tårta av våra lärare, en jättebra avslutning på dagen :)
 
Btw så är det lov och fredag nu, såååååå skönt! Jag ska ju bl.a upp till Dalarna på onsdag, sen så tänkte jag fota mycket. Var länge sedan senast så på lovet så tänkte jag att krativiteten ska flöda, ska även försöka blogga mitt bästa. 
 
Nu har jag nyss kollat på lite youtube videos och nu ska jag släcka ner allt och sova :)
Godnatt! ♥
DATUM: 2013-10-26 / TID: 01:20:20
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D