"
"

Packning till Sardinien

Idag ska jag försöka att ta det lite lugnt. Har nämligen jätte ont i ryggen, så stel så att jag knappt kan röra på mig. Så idag vaknade jag 13.45 av att mamma väckte mig. Hehe, hon tyckte väl att jag inte skulle sova så länge. Sen dess har jag då ätit frukost, packat lite till Sardinien och nu sitter jag här helt enkelt. 
 
Igår så gjorde jag inte mycket. Tog mitt första dopp i sjön, men fy så kallt det var. Sen hängde jag med Emil, Johanna och ville hem till Emils pol och badade där. Det var såklart betydligt varmare och skönare i polen än i skön. Sen åt gick jag hem och åt, därefter så möttes jag och Lina på biblioteket i centrum och lånade en bunt med böcker inför sommaren. 
Nu ska jag fortsätta packa lite så hörs vi senare! 
DATUM: 2013-06-20 / TID: 15:07:17
Kommentarer
Postat av: benedit ♥

åh vad kul att åka dit, fin bild också! :D

sv; tack, visst är den! :D
härligt :) tack detsamma! vad ska du göra idag på midsommar? :)
kram♥

2013-06-21 @ 12:23:42
URL: http://moufieeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D