"
"

Tillbaka, fast inte så länge...

Jag vet att jag inte bloggat på hurlängesomhelst, men jag har varit borta i Dalarna så det är därför. Var borta i 5 dagar. Det kommer typ vara såhär i sommar, en vecka borta, tre dagar hemma och sen så igen o.s.v o.s.v... Så därför blir det lite svårt för mig att hålla uppdateringen uppe. Men de dagar jag är hemma kommer jag ju såklart att blogga :) 
I Dalarna gjorde jag inte så mycket, spelade kortspel. Jag vann i plump en gång, haha stolt! Sen var jag ju hos mormor också. 
 
Idag så ska jag äntligen få hämta min iphone som har varit på service i en vecka. Just nu har jag haft min gamla HTC som inte alls är bra. Den ringer typ upp folk automatiskt utan att jag själv gör något, creepy! 
Men vi hörs senare! 
DATUM: 2013-07-10 / TID: 12:13:15
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D