"
"

Hemma igen

Nu är jag hemma efter att ha varit på landet i en vecka. Kom hem igår kväll. Där spelade vi kort, jag fotade en massa, fikade mammas gamla lärarkollegor, shoppade, åt glass, solade och bara hade det allmänt trevligt. 
Vi hade vår "tjejvecka" som vi alltid brukar ha på sommaren. Dessutom så ska vi dit igen om en vecka. Fasdt då hittar vi säkert på andra saker.
Så nu ska jag typ vara hemma till nästa lördag. Får se vad jag hittar på då...
 
Idag vaknade jag kockan 10.30. Sov inge bra inatt, eller jag sov men det tog väldigt lång tid innan jag somnade. Klockan 3.00 inatt tror jag det var... 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen. 
Ha det bra så hörs vi senare! :)
 
 
DATUM: 2013-07-20 / TID: 12:25:00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D