"
"

Märkte precis en sak...

Godmorgon! :)
Jag märkte precis en sak. Gick in på min gamla blogg för att hämta lite bilder och jag bloggade ju jätte mycket då! Hur hade jag tid med det?? Undra varför jag inte gör samma sak nu... Så därför tänkte jag att jag skulle satsa lite mer på bloggen kanske. Brukar inte gå så bra men ska iallafall försöka. Och var dessutom mycket mer fotoinlägg. Är också det att jag har alla mina bilder på den stationära datorn och inte på den bärbara där jag oftast bloggar.
 
Aja men iaf så ska jag till Dalarna ikväll. Ska fira nyår där så därför måste jag börja packa snart. Först ska jag göra lite tidinställda inlägg.
Vi hörs!
 
 
DATUM: 2013-12-30 / TID: 11:34:16
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D