"
"

Hejhej!

Jag har nyss vaknat. Kändes lite konstigt att vakna 12 men var så himla trött igår kväll så förstod nästan att det skulle hända. 

Igår så åt jag middag och började kollade på HIMYM hos Hanna. Åt jätte mycket så mådde nästan lite illa när jag kom hem. Juste sen fick jag även en julklapp av henne. Fick ett läppglans fast med två läppglans i ett, 2 nagellack och en eyeliner till. Så har tre stycken nu. Haha, behöver verkligen inte köpa eyeliner på ett tag nu! Men hade det jätte mysigt. Sen började jag somna så då åkte vi hem vid 00.00.

Hanna & jag
DATUM: 2013-12-29 / TID: 12:29:29
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (vår lilla hemlis)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? ♥

Jag är en tjej på 18 vårar som går i 3.an på gymnasiet och går inriktining musik, sång. Jag älskar att fota, spela gitarr, sjunga och lite allt möjligt. Den här bloggen handlar mest om mitt fotointresse men också mode, inspriration och musik. Hoppas att ni gillar det! Kram :) Kameran som jag använder: Canon 1100 D